Drenatge Limfàtic per embarassades

Versión en catalán y castellano

DRENATGE LIMFÀTIC ESPECIAL EMBARASSADES

En molts moments durant la vida més del 60% de les persones pateixen de retenció de líquids. És una sensació molesta que en molts casos impedeix segons quin tipus de mobilitat. Produeix una sensació de pes a les cames, cansament, dolor i altres simptomatologies que poden variar segons cada organisme.
Durant l’embaràs la dona té mes sensibilitat a patir-ho, sobretot durant el tercer trimestre. I es retenen més líquids dels que necessita l’organisme. Això passa degut als grans canvis hormonals que es produeixen durant aquesta etapa. I normalment afecta més als turmells i peus. Encara que també pot afectar en mans i cara.
Si arriba a un punt en que es nota que aquests edemes impossibiliten el moviment, causen dolors o molèsties, cal posar-hi remei.
El Drenatge Limfàtic ajudarà a descongestionar la retenció i desinflar les zones més afectades. D’aquesta manera produirà una sensació d’alliberament i eliminació de dolors i cames cansades.

El drenatge limfàtic amb la tècnica Sistema Vodder, és un massatge molt suau que actua directament sobre el sistema limfàtic. El sistema limfàtic és un dels components principals del sistema immunitari, format per una sèrie de conductes i vasos pels quals circula la limfa que transporta alguns nutrients, especialment els greixos i distribueix els glòbuls blancs pel cos. El sistema limfàtic és un filtre de depuració que agafa residus de l’organisme.
Per tant aquest tipus de massatge:
-Afavorirà l’eliminació de líquids.
-Ajudarà a mantenir el sistema immunitari.
-Activa la circulació.
-Eliminarà els símptomes de cames cansades i inflades.
-Millorarà els trastorns circulatoris i la retenció de líquids.
-En post operatoris, ajudarà a reduir la inflamació de la zona afectada.

Alguns Consells que pots seguir a part del drenatge Limfàtic per tal de disminuir la retenció:

-No es bo estar massa estona dreta
-Descansa de tant en tant i no estiguis en zones on fa molta calor.
-Descansar amb els peus i cames una mica elevades
-Posa’t fred a les zones més afectades.

drenatge embaràs collage

 

DRENAJE LIMFÁTICO PARA EMBARAZADAS

En muchos momentos durante la vida, más del 60% de las personas sufren de retención de líquidos. Es una sensación molesta que en muchos casos impide según qué tipo de movilidad. Produce una sensación de peso en las piernas, cansancio, dolor y otras sintomatologías que pueden variar según cada organismo.
Durante el embarazo la mujer tiene mas sensibilidad a padecerlo, sobre todo durante el tercer trimestre. Y se retienen más líquidos de los que necesita el organismo. Esto ocurre debido a los grandes cambios hormonales que se producen durante esta etapa. Y normalmente afecta más a los tobillos y pies. Aunque también puede afectar en manos y cara.
Si llega a un punto en que se nota que estos edemas imposibilitan el movimiento, causan dolores o molestias, hay que poner remedio.
El Drenaje Linfático ayudará a descongestionar la retención y deshinchar las zonas más afectadas. De esta manera producirá una sensación de liberación y eliminación de dolores y piernas cansadas.

El drenaje linfático con la técnica Sistema Vodder, es un masaje muy suave que actúa directamente sobre el sistema linfático. El sistema linfático es uno de los componentes principales del sistema inmunitario, formado por una serie de conductos y vasos por los que circula la linfa que transporta algunos nutrientes, especialmente las grasas y distribuye los glóbulos blancos por el cuerpo. El sistema linfático es un filtro de depuración que coge residuos del organismo.
Por lo tanto este tipo de masaje:
-Ayudará la eliminación de líquidos.
-Ayudará a mantener el sistema inmunitario.
-Activa La circulación.
-Eliminará Los síntomas de piernas cansadas e hinchadas.
-Mejorará los trastornos circulatorios y la retención de líquidos.
-En Post operatorios, ayudará a reducir la inflamación de la zona afectada.

Algunos Consejos que puedes seguir a parte del drenaje Linfático para disminuir la retención:

-No Es bueno estar demasiado tiempo de pie.
-Descansar De vez en cuando y no estés en zonas donde hace mucho calor.
-Descansar Con los pies y piernas un poco elevadas
-Ponte Frío en las zonas más afectadas.

Share This:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *